Noticias y Actualidad

Home Noticias-listado Faycel Ben: “Les persones agraeixen que els expliquem davant quin problema ens trobem i com ho solucionarem"

Faycel Ben: “Les persones agraeixen que els expliquem davant quin problema ens trobem i com ho solucionarem"

Diumenge, 24 Gener, 2021 Comentarios

El día a día de Faycel transcurre entre herramientas, mecanismos, cuadros de luces, filtros de aire, equipos electrónicos y manuales de instrucciones, entre otros instrumentos necesarios para resolver las averías que surgen en los 5 centros de Creu Blanca en Barcelona.


Durant aquests 15 anys formant part de la nostra petita gran família, Faycel ha aconseguit ampliar la seva experiència com a tècnic del Departament de Manteniment. Una posició on l'eficàcia davant imprevistos, la cerca de solucions i el control exhaustiu de les instal•lacions són el que més es valora.


1. Com definiries al Departament de Manteniment?


El nostre departament ofereix un servei ampli i polivalent. Som preventius, correctius i proactius. Realitzem múltiples funcions, entre elles les revisions periòdiques de totes les instal•lacions de Creu Blanca, tant a nivell estructural de l'edifici com a nivell tècnic mitjançant el control dels equips mèdics i la maquinària de la qual disposen els diferents centres mèdics.


'image'


2. Com ser un bon tècnic de manteniment??


Un tècnic de manteniment ha de ser expert en moltes i diferents àrees. L'experiència també és un factor a tenir en compte, ja que els anys et permeten aplicar els teus coneixements teòrics i millorar les teves habilitats pràctiques. Cada dia se'ns presenta un nou repte al qual trobar una solució, per la qual cosa cal ser una persona amb capacitat de treballar sota pressió, amb gran sentit de la responsabilitat i actitud d'autoaprenentatge.


3. Què creus que és el que més valoren les persones del teu treball?


Al meu entendre, els altres agraeixen que els expliquis davant quin problema ens trobem i quin tipus de reparació durem a terme per a poder solucionar-ho. Això els tranquil•litza a ells, i a nosaltres ens permet desenvolupar qualitats com l'autoexigència, l'amabilitat i l'adaptabilitat.


'image'


4. Quina anècdota destacaries de tots els moments viscuts en l'empresa?


Recordo un dia en què em van trucar per telèfon a les 9.30 hores del matí per a preguntar-me on estava i si m'havia ocorregut alguna cosa. Vaig contestar que era un dia festiu i que em trobava a meva casa, però en realitat era un dia laborable. No podia creure com havia tingut un lapsus com aquell, per la qual cosa ràpidament i…¡com un boig vaig arribar a l'oficina! Mai m'havia ocorregut abans algo semblant.


5. Què és el que més t'agrada de treballar a Creu Blanca?


En general, el que més m'agrada de treballar a Creu Blanca és la confiança que dipositen en tots nosaltres, a més de la gran capacitat que tenim per a obtenir bons resultats gràcies a tots els mitjans i eines disponibles que tenim per aconseguir-ho.


'image'


6. Si haguessis de definir a Creu Blanca en 3 paraules, quins triaries?


Al grup Creu Blanca el resumiria en història, avanç i futur. La contínua inversió en les tecnologies més avançades i dotacions tècniques permet any rere any que oferim un servei de qualitat i un tracte personalitzat a cadascun dels nostres pacients.


Moltes gràcies Faycel!



Comenta esta noticia