POLÍTICA DE QUALITAT
CreuBlanca és una organització del sector sanitari, la missió del qual és posar a la disposició dels pacients els serveis de diagnòstic mèdic especialitzats i els tractaments assistencials necessaris per a la cura de la salut i la malaltia. Es caracteritza per una cura experta i una visió de la medicina basada en la personalització, la proximitat, la connexió amb el pacient i la innovació constant.
El GRUP CREUBLANCA té com a principal activitat la prestació de serveis sanitaris, que considera conformes a la qualitat exigida segons la Norma Internacional ISO 9001:2015 és:
Prestació de serveis administratius, diagnòstic per la imatge, urgències mèdiques, consultoris mèdics, ingressos en habitacions clíniques i activitats quirúrgiques
La declaració de Política recull com a línies mestres:
• Compromís a complir els requisits de client, pacient i propis així com els requisits legals que ens apliquin.
• Els objectius s’extreuen de les línies estratègiques definides per part de la Direcció. Aquests són comunicats a tots els nivells de la nostra estructura.
• La definició d’indicadors de Qualitat, permet un seguiment del nivell de progrés dels processos, de manera que ens permeti conèixer i assegurar el servei i el nivell de qualitat desitjat pel nostre client i pacients.
• Vetllem perquè les condicions de treball siguin òptimes mitjançant l’avaluació dels riscos que es deriven dels processos, eliminant en la mesura del possible els mateixos i reduint els avaluats.
• Desenvolupar programes de formació contínua per a millorar la qualificació dels nostres treballadors, implicant així a tot el personal en la consecució de tots els objectius.
• Compromís des de la Direcció per a la millora continua del sistema de gestió implantat.
• Fomentar i aconseguir un ambient motivador per a tots els membres de l’empresa.
La Direcció fa aquesta política accessible i la posa a la disposició dels seus clients, pacients, empleats, proveïdors i parts interessades.
La Política es manté al dia mitjançant revisions periòdiques, coincidint amb les revisions del sistema per part de la direcció, amb la finalitat que tingui en compte els canvis en les condicions de l’entorn i la informació rebuda. En aquest sentit la direcció proporciona i proporcionarà tots els mitjans humans, tècnics i econòmics necessaris per a aconseguir els objectius i metes que s’estableixin programada i periòdicament.
La Direcció, 07 de desembre de 2022. Ed. 2.